czwartek, 16 kwietnia 2015

Pierwsza

Witam

Nie lubię się przedstawiać. 

Mam na imię Marianna, dziś kończę 14 lat. Jestem Pegasis, moja lista zainteresowań jest długa jak stąd do księżyca (Pokemon, Gry i Konsole, Piercing i inne dziwne rzeczy). Jeśli znalazłeś się na tym blogu, to prawdopodobnie jesteś moim znajomym któremu dałam link/zaginionym poszukiwaczem internetów/internautą który zabłądził. Mimo to mam na dzieje, że spodoba Ci się ten blog i będziesz go odwiedzał regularnie. 

O czym ma być ten blog ? O wszystkim (ale tak naprawdę to o kucach, fotografii, fotogtafii kuców, rysunkach i innych babskich rzeczach, które uważam, że powinny tu być.).

Mam nadzieje, że tak ja zostaniecie tu na dłużej.
Wiem, jest chaotycznie, ale co zrobisz ?




Pozdro dla First Choice, pierwszego odwiedzającego i mojego brata. 
Jesteś wielki :*.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz